IST College -
IST College - ΙΕΚ Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)

ΙΕΚ Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)

IEK

Περιγραφή

Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να παρέχει στον σπουδαστή τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες στην ανάπτυξη και προώθηση προϊόντων τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών και συνεισφέρουν στην επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης.

Επαγγελματικές Προοπτικές

Οι απόφοιτοι του Προγράμματος απασχολούνται σε εμπορικές και βιομηχανικές επιχειρήσεις, εταιρείες παροχής υπηρεσιών, Τράπεζες, Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς, Διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, ερευνών αγοράς και δημοσκοπήσεων, μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Πιο συγκεκριμένα, οι απόφοιτοι υποστηρίζουν τις προωθητικές ενέργειες ενός προϊόντος, αναλύουν τους ανταγωνιστές, τους καταναλωτές, το περιβάλλον κ.λ.π., ασχολούνται με τα δίκτυα διανομής, τη διαφήμιση, την επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις.

Συνέχιση Σπουδών

Ο απόφοιτος της ειδικότητας μπορείς να συνεχίσεις τις σπουδές σου στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό έχοντας τη δυνατότητα απόκτησης πτυχίου Bachelor.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

 

1ο Έτος

    Α' Εξάμηνο
  • ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι
  • ΔΙΚΑΙΟ Ι
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
  • MARKETING
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
 
    Β' Εξάμηνο
  • ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ
  • ΔΙΚΑΙΟ ΙΙ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΙΙ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΙΙ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

2ο Έτος

    Γ' Εξάμηνο
  • ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (H/Y)
  • ΕΡΕΥΝΑ MARKETING
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ -ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
  • MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ- ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ -ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΩΛHΣΕΩΝ
  • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING (MARKETING PLAN)
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
 
    Δ' Εξάμηνο
  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING- ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ- ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
  • ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
  • ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
  • MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS - H/Y)
  • ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

Εξάμηνο Πρακτικής Άσκησης

loader