IST College -
IST College - ΙΕΚ Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)

ΙΕΚ Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing)

IEK

Περιγραφή

Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να σου παρέχει τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες στην ανάπτυξη και προώθηση προϊόντων, τα οποία ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών και συνεισφέρουν στην επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης.

Ως φοιτητής στο πρόγραμμα Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) θα εκπαιδευτείς στη στρατηγική και το σχεδιασμό marketing, στις μεθόδους και τις τεχνικές προβλέψεων marketing, στην έρευνα αγοράς, στις δημόσιες σχέσεις κλπ. 

Επαγγελματικές Προοπτικές

Ως απόφοιτος του συγκεκριμένου Προγράμματος έχεις πολλές επαγγελματικές δυνατότητες . Ενδεικτικά, μπορείς να απασχοληθείς σε:

  •       Εμπορικές και Βιομηχανικές Επιχειρήσεις
  •       Εταιρείες παροχής υπηρεσιών
  •       Τράπεζες  
  •       Δημόσιες επιχειρήσεις και Οργανισμούς
  •       Διαφημιστικές εταιρείες
  •       Εταιρείες Δημοσίων Σχέσεων
  •       Εταιρείες Ερευνών Αγοράς και Δημοσκοπήσεων
  •       Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Πιο συγκεκριμένα, ως απόφοιτος θα μπορείς να υποστηρίζεις τις προωθητικές ενέργειες ενός προϊόντος, να αναλύεις τους ανταγωνιστές, τους καταναλωτές, το περιβάλλον κλπ., να ασχολείσαι με τα δίκτυα διανομής, τη διαφήμιση, την επικοινωνία και τις δημόσιες σχέσεις.

Συνέχιση Σπουδών

Έχοντας αποφοιτήσει από το πρόγραμμα Στέλεχος Εμπορίας, Διαφήμισης και Προώθησης Προϊόντων (Marketing) μπορείς να συνεχίσεις τις σπουδές σου στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό για την απόκτηση πτυχίου Bachelor.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

 

1ο Έτος

    Α' Εξάμηνο
  • ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ Ι
  • ΔΙΚΑΙΟ Ι
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ι
  • ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
  • MARKETING
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
 
    Β' Εξάμηνο
  • ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΙ
  • ΔΙΚΑΙΟ ΙΙ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΙΙ
  • ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΙΙ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΙΙ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

2ο Έτος

    Γ' Εξάμηνο
  • ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ (H/Y)
  • ΕΡΕΥΝΑ MARKETING
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ -ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
  • MARKETING ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ- ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ -ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΩΛHΣΕΩΝ
  • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
  • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MARKETING (MARKETING PLAN)
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
 
    Δ' Εξάμηνο
  • ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING- ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ- ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
  • ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
  • ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
  • MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
  • ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS - H/Y)
  • ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
  • ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

Εξάμηνο Πρακτικής Άσκησης

loader